Uued emissiooninõuded raskeveokitele ning mobiilsetele ehitus- ja põllutöömasinatele hakkavad Euroopas ja USA-s sammhaaval kehtima alates 2011. aastast. Nõuded on defineeritud normides Euro 4 ja Euro 5. Keskkonnale ja tervisele kahjulike osakeste ning lämmastikoksiidide heitkoguste oluline vähendamine tähendab ühtlasi rangemaid nõudeid heitgaasi järeltöötlussüsteemidele ja mootoriõlidele. ACEA E9 võtab kokku Ameerika tootjate API CJ-4 ja Euroopa sõidukitootjate nõuded mootoriõlidele. ACEA E9 nõuete põhjal arendas Addinol välja kaks uut mootoriõli viskoossusklassis SAE 10W-40 ja 15W-40.

ADDINOL Professional 1040 E9 ja ADDINOL Professional 1540 E9 on valmistatud hoolikalt valitud mineraalsetest ja sünteetilistest baasõlidest ning tõhusast manusekomplektist. Õlid on ette nähtud kasutamiseks ehitusmasinate, raskeveokite ja põllutöömasinate kaasaegsetes suure koormuse all töötavates turbodiiselmootorites, mis on varustatud heitgaasi järeltöötlus- (DPF, SCR) ja tagastussüsteemidega (EGR). Tegemist on Mid SAPS õlidega, mis vähendavad õlist tingitud heitgaasi- ja kübemeemissiooni ning pikendavad heitgaasi järeltöötlussüsteemide tööiga. Õlid kaitsevad isegi ekstreemsetes ekspluatatsioonitingimustes ja suurtel koormustel kindlalt kulumise ja korrosiooni eest ning on termooksüdatsioonikindlad.

ADDINOL Professional 1040 E9 ja ADDINOL Professional 1540 E9 täidavad Euro 4 ja Euro 5 heitgaasinormide nõudeid. Nende kasutamine sõltub sõidukitootja ettekirjutustest.

ADDINOL Professional 1040 E9 ja ADDINOL Professional 1540 E9 ületavad ACEA E9/E7 ja API CJ-4 nõudeid ning lisaks ka järgmisi nõudeid: MB-litsents 228.31; MAN M 3575; Volvo VDS-4; MTU õlikategooria 2.1; Renault RLD-3; Deutz DQC III-05; Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1-a; Mack EO-0 Premium Plus; Cummins CES 20081; Detroit Diesel DDC 93K218.