Addinol on ettevõte, kes väärtustab kõrgelt professionaalseid koolitusi, mis aitavad klientidele pakkuda ainult parimaid tooteid ja lahendusi. Seepärast investeeritakse Addinolis palju koolituste ja workshoppide korraldamisse. Kesk-Euroopa partneritele korraldatav Addinol International Partner Meeting on suur sisekoolitus, mis toimub igal aastal erinevas riigis. Tänavune koolitus toimus 27.–30. juunil Praha lähedal Liblice imeilusas renoveeritud lossis, kus asub Tšehhi Vabariigi Teadusteakadeemia konverentsikeskus.

Vaatamata tagasihoidlikule majandusolukorrale olid Prahasse kogunenud pea kõigi olulisemate Addinoli koostööpartnerite esindajad rohkem kui viieteistkümnest riigist, alates põhjapoolsest Taanist kuni lõunasse jääva Serbia ja Albaaniani välja.

Addinoli Kesk-Euroopa partnerite koolituse eesmärk on eelkõige omavaheline suhtlemine, kogemuste vahetamine turgude vahel ning uute toodete ja spetsifikatsioonide tutvustus. Koolituse ametlik osa kestis kaks päeva, mille raames toimusid nii loengud kui ka Praha reoveepuhastusjaama külastus, mis on Euroopa üks suuremaid ja võimsamaid. Toreda koolitusprogrammi  lõpetas Praha vanalinna ekskursioon koos giidiga ning õhtusöök laeval mööda Vltava jõge, millelt avanesid maalilised vaated Praha linnale.

Addinoli Ida-Euroopa ärijuht Tiina Suija, kes on Addinolis töötanud juba alates 1992. aastast, jäi tänavuse koolitusega väga rahule ja sõnab: „Oleme viimastel aastatel osalenud Addinoli Ida-Euroopa turgude juhtidega ka Addinoli Kesk-Euroopa koostööpartnerite koolitustel. Ma arvan, et see on kahepoolselt rikastav nii meile kui ka Kesk-Euroopa klientidele, sest omavaheline suhtlemine, muljete ja kogemuste jagamine tuleb ärile ju alati kasuks. Tänavuse koolituse avakõnes tutvustas Addinoli Saksamaa ärijuht Georg Wildegger Addinoli peagi turule jõudvaid uue põlvkonna tooteid ja uusi ärifookusi, kus konkurentidel läheb raskeks Addinoliga sammu pidada. Huvitav oli kuulata ka võõrustajamaa Addinol Czech Republic s.r.o. ärijuhi  Zbynek Vlna ettekannet, milles ta tutvustas Addinoli viimaste aastate edusamme Tšehhimaal. Nende turuosa kohalikul turul pole küll veel kaugeltki nii suur kui meil Eestis, kuid tšehhide plaanid on suured ja ambitsioonikad. Loodan väga, et nad need ka ellu suudavad viia!“