Soome assotsieerub tõenäoliselt enamikele inimestele esmajoones järvede ja metsadega, avara maastiku ja külmade talvedega. Unustada ei tasu ka innovaatilist arhitektuuri ja kaasaegset disaini. Soome on majanduslikult üks tugevamaid riike Euroopa Liidus ning tuntud oma paberi- ja tselluloositööstuse ning telekommunikatsiooniettevõtete, nagu nt Nokia, poolest. Soomes asub ka Skandinaavia suurim prügilagaasi jaam.
Suurjaama määrdeainete tarne hankekonkursi võitis Helsingis (Vantaas) asuv firma Sarlin Oy Ab, kel on riigis lai müügi- ja teenindusvõrk tööstus- ja kommunaalettevõtetele. Sarlin arendab ja turustab suruõhu, gaasi ja veetöötluse süsteeme ning pakub seadmeid ja lahendusi tööstuslikuks ja protsesside automatiseerimiseks. Ettevõtte uueks tegevusharuks on määrdeainete tarnimine gaasimootoritele ja muuks tööstuslikuks otstarbeks. Siinkohal otsustas teenindusele orienteeritud ja keskkonnateadlik Sarlin Oy Ab koostöö kasuks Addinol Lube Oil GmbH-ga. Põhikriteeriumid olid toodete kvaliteet, klienditeenindus ja tarnimise kiirus.
Espoos – üle 240 000 elanikuga suuruselt Soome teises linnas, mis paikneb Helsingist lääne pool Soome lahe kaldal – asuv prügilagaasi jaam, mille koguvõimsus on 15 MW, on varustatud nelja MWM* TCG-2032 V16 tüüpi gaasimootoriga. Tegemist on maailma suurima erigaasimootoriga. Prügilagaasid tekivad jäätmete orgaaniliste koostisainete bakterioloogilisel ja keemilisel lagunemisel. Nende põhilised koostisosad on metaan ja süsinikdioksiid. Kuna prügilagaasid on keskkonnale ohtlikud (metaan on 25 korda tugevam kasvuhoonegaas kui CO2), vabanetakse neist sisepõlemismootorite abil ning kasutatakse neid ühtlasi soojuse ja elektri tootmiseks. Prügilagaasid sisaldavad reeglina suures koguses väävelvesinikku, mida tuleb neutraliseerida, et kaitsta mootorit korrosioonkulumise eest ning tagada seadme pikk tööiga. Espoo jaamas on väävelvesiniku sisaldus gaasides ca 300 ppm.
Need on ideaalsed kasutustingimused Addinoli gaasimootoriõlile MG 40-Extra Plus, mis tänu suurele leelisarvule (TBN) võimaldab optimaalselt neutraliseerida põlemisprotsessil tekkivaid happelisi koostisaineid. Lisaks on toode vananemiskindel, tõhusa kulumisvastase kaitsega, termooksüdatsioonikindel ning tagab maksimaalse mootori puhtuse, tööea ja jõudluse.
Ühtekokku on Espoo jaama mootorite nõudlus eeldatavasti 72 000 liitrit gaasimootoriõli aastas. Esimene õlitarne tehti juba veebruaris. Hooldusleping jaama käitaja ja Sarlin Oy Ab vahel sõlmiti esialgu kaheksaks aastaks. Peale Addinoli gaasimootoriõli MG 40-Extra Plus kasutatakse jaamas ka Addinoli jahutusvedelikku Antifreeze Extra, millel on olemas MWM litsents (0199-99-2091). Addinoli jahutusvedelik kaitseb mootoriosi külma ja korrosiooni eest isegi ekstreemsetel temperatuuridel, on kõrge keemilise stabiilsuse tõttu pika kasutuseaga ning neutraalne kasutatavate materjalide suhtes.