Täname Teid tähelepaneku eest, oleme antud teemaga kursis. See, et soovite ADDINOLile truuks jääda, on hea, sest nagu järeldame Teie küsimusest pole Teil isiklikult probleeme ADDINOLi mootoriõlidega olnud. Nagu Te kindlasti olete isegi tähele pannud, on neti kommentaarides (kõikides valdkondades) alati piisavalt palju laimu ja ebakompetentseid ning pahatahtlikke kommentaare ja kommentaatoreid.
Kinnituseks võin lisada, et mitmetel ADDINOLi mootoriõlidel on (Eco Light Longlife-98; MV0537 Longlife-01; MV0538LE Longlife-04; jne) BMW tehase litsentsid, mida aktsepteerib ka United Motors AS BMW mootorites garantiitingimustes. Keda siis uskuda? Kas BMW tehast, kes on väljastanud ametliku litsentsi, või neti kommentaatorit? Kõiki neid õlisid on katsetatud BMW tehase laborites ja mootorites ning neile on väljastatud ametlikud litsentsid BMW tehase aktsepteeringu kohta.
Samuti kasutatakse Ida-Euroopa suurimas BMW esinduses Sankt-Peterburis ADDINOLi õlisid. Lisaks on ADDINOL ja BMW tehase vahel hea side ja koostöö, mille tulemusena on BMW-d Austria tehasest välja tulnud ADDINOLi õlidega.
Tähtis on alati jälgida, et õiget toodet kasutataks õiges kohas ja jälgitaks kõiki ettekirjutusi. Kui vaadata uuemate BMW-de õlivahetusvälpasid vastavalt BMW Longlife litsentsidele, siis on selleks 30 000 km. Kui inimene kasutab antud mootoris näiteks harilikku poolsünteetilist või täissünteetilist mootoriõli, millel ei ole Longlife litsentsi, siis tekivadki probleemid. Mootor jääb seest mustaks, sõltumata sellest, kas seal oli ADDINOL, Mobil, Castrol või mis iganes õli.