ADDINOL MM OÜ spetsialistid ja keskmäärdesüsteemide juhtiv tootja LINCOLN GmbH projekteerisid ja paigaldasid automaatse keskmäärimissüsteemi Eesti Elektrijaama kütuse ettevõtte vagunite kallutusüksusele ВРС-125М6 nr 4. Kallutusüksus tagab põlevkivi väljakallamise vagunitest ja transpordi põlevkivi purustisse konveieri abil.

Süsteem koosneb kahest 30-liitrisest jaamast. Neist üks on paigaldatud statsionaarselt ja määrib kalluti liikumatut osa, teine jaam on paigaldatud pöörlevale rootorile ja määrib kalluti liikuvate osade sõlmi. Määrimine toimub ainult vaguni kallutamise ajal, mis tagab määrdeaine sattumise hõõrdekohtadesse suurima koormuse hetkel.
Ülevaatust ja määrimist teostati siiani üks kord kolme kuu jooksul. Määrimise punkte on ühtekokku 92. Neist ainult kaheksa punkti (ülekande hammasrataste laagrite määrimine) asetsevad mugavas asukohas ja ei vaja lisaettevalmistust. Kõik ülejäänud punktid vajavad ligipääsuks kalluti nurga muutmist, ehitustellinguid või turvavöö kasutamist. Ühe määrimise teostamiseks kulus neljaliikmelisel meeskonnal siiani 5 kuni 7 päeva. Eesti Elektrijaama praeguste töökoormuste juures ei ole aga alati võimalik kalluti tööd nii pikaks perioodiks peatada. Lisaks sellele ei taga käsipritsiga määrimine alati sõlmede kvaliteetset määrimist ega välista põlevkivitolmu sattumist määritavatesse sõlmedesse. Mitteõigeaegne ja ebakvaliteetne määrimine soodustab kallite masinaosade kiiret kulumist.
Antud keskmäärdesüsteemi kasutuselevõtu eesmärgiks oli lühendada oluliselt kalluti tööseisakut, vähendada kallite varuosade ja määrdeainetega seotud kulusid ning garanteerida kvaliteetne määrimine. Paigaldatud süsteem tagab kalluti pika ning efektiivse töö suurte koormuste, rohke abrasiivse põlevkivitolmu ja välikliima tingimustes.