Kogu Ida-Euroopas Saksa kõrgekvaliteedilisi ADDINOLi määrdeaineid müüva ja tänavu 20. tegutsemisaastat tähistava ADDINOL MM OÜ 2010/2011 majandusaasta  (1. oktoober 2010 – 30. september 2011) oli üle ootuste edukas ja positiivsete tulemustega. Aasta oli edukas ka Saksa emafirmale, kelle käive kasvas 26%. Eesti tütarfirma ADDINOL MM OÜ käive kasvas lausa 37%. Käibe tõusu näitasid pea kõik Ida-Euroopa turud.

ADDINOL MM OÜ kogu Ida-Euroopa (Eesti, Läti, Leedu, Valgevene, Ukraina ja Venemaa) 2010/2011 käive (oktoober – september) kasvas 37% võrreldes eelmise 2009/2010 majandusaasta tulemustega. Kõige suuremat käibekasvu näitas Läti, kellele järgnesid suured turud Venemaa ja Ukraina. Väga rahule jäädi ka Eesti tulemustega, kus vaatamata turuliidri positsioonile suudeti oma käivet kasvatada isegi ca 19% võrra.

ADDINOL MM OÜ ärijuht Tiina Suija lausub: „Oleme oma müügitulemusega Ida-Euroopas väga  rahul ja vaadates tagasi 2010/2011 majandusaastale, saan südamerahuga väita, et see aasta oli küll raske, kuid väga edukas nii meie emafirmale Saksamaal kui ka tütarfirmale Eestis. Määrdeainete turul valitseb väga tihe konkurents ja käib pidev halastamatu hinnavõitlus. ADDINOLi edu võti on siiski kvaliteet ja professionaalsus, mitte hind,“ ning lisab „selle väga hea tulemuse saavutasime tänu kvaliteetsetele toodetele, professionaalsele müügimeeskonnale ja tublidele müügimeeskonna taustajõududele.“

Kõige suurema käibekasvuga üllatas ADDINOL MM OÜ-d meie oma naaberriik Läti.

„Kuigi Läti majandus on võrreldes Eestiga kehvemas seisus, pööratakse seal rohkem tähelepanu rohelisele energiale, mis annab ADDINOLile võimaluse välja tuua oma konkurentsieelised,“ lausus Tiina Suija.

Suija tõstab esile ka ADDINOL Bulgaaria filiaali arengut ja edukalt käivitunud Soome ja Rootsi projekte.