22. ja  23. juunil toimus Eestis eksklusiivne Addinoli Kesk-Euroopa partnerite koolitus. Vaatamata globaalsele majandussurutisele ja Eesti kaugusele olid Tallinnas kohal kõik peamised Addinoli Euroopa esindajad.

Saksa määrdeainetetootja Addinoli strateegias on koolitusel väga tähtis roll ja selline suur sisekoolitus korraldatakse oma partneritele igal aastal erinevas riigis. Varem on Kesk-Euroopa koolitused toimunud näiteks Ungaris, Türgis, Rumeenias, Saksamaal ja mujal. 2009. aasta partnerite koolitus otsustati teha erandkorras Eestis, kuna Addinol Eesti on saksa Addinoli tütarfirma ja Ida-Euroopa keskus. Koolitusest võttis osa rohkem kui kümne erineva Euroopa riigi esindaja – Saksamaa, Holland, Itaalia, Rumeenia, Albaania, Tšehhi, Slovakkia, Ungari, Poola, Taani, Kosovo ja loomulikult Eesti. Erandkorras kuulusid osavõtjamaade hulka ka Aserbaidžaan ja Kasahstan.

Addinol Mineralöl Marketing OÜ ärijuht Tiina Suija räägib koolituse kohta: „Kutsusime oma emafirma partnerid Eestisse just jaanipäeval sellepärast, et tutvustada muule Euroopale meie jaanipäevatraditsiooni ja nautida koos valgeid öid, mis on ju lõunamaalastele väga eriline loodusnähtus,“ ning lisas, „Viimsi jaanituli on see, mille valisime välja oma külaliste jaoks.“
Jaanipäev koos Addinoli Euroopa partneritega peetakse Viimsi Vabaõhumuuseumis, kuid programmi kuulub ka väike jalutuskäik Tallinna vanalinnas ja Vabadussamba külastamine.

Addinoli Kesk-Euroopa partnerite koolituse eesmärk on eelkõige omavaheline suhtlemine, kogemuste vahetamine turgude vahel ning uute toodete tutvustus ja spetsifikatsioon. Tänavusel koolitusel oli oluliseks teemaks ka Addinoli areng ja eesmärgid seoses globaalse majanduskriisiga, millest rääkis Addinol Lube Oil GmbH tegevjuht ja üks omanikke Georg Wildegger.