Iga aasta augustis toimub Moskvas suur autonäitus. MIMS Motor Show 2009 leidis käesoleval aastal Moskvas aset 26.–30. augustil. Näitusele on määratud kategooria A, mida omavad veel vaid Detroidi, Londoni, Genfi, Frankfurdi ja Pariisi autonäitused.
Rahvusvahelise, üle 150 näituse korraldava firma ITE läbiviidud Motor Show 2009 keskendus ainult tipptegijatele ja on juba aastaid olnud üheks murdepunktiks autoäris ja -tööstuses.
27 000 m2 näitusepind meelitas sel aastal kohale ca 25% vähem autotootjaid, kuid sellise langusega olid korraldajad juba arvestanud. Samas oli eksponentide seas näha rohkem Addinoli konkurente kui varem.
Addinol RUS oli taas väga hästi esindatud ja paistis kõigile silma. Sel aastal olid ka mõned põnevad uuendused veelgi suurema tähelepanu tõmbamiseks. Lisaks positiivsele stendi disainile, eredatele värvidele ja läbimõeldud valgustusele viis Addinol läbi kampaania „Vaata maailma läbi Addinoli värvide“. Selleks jagasid efektsed neiud näitusel spetsiaalseid prille, mille läätsed muudavad maailma Addinoli türkiisi värvi. Esimesel päeval jagati üle 2000 prillipaari.
Paralleelselt näitusega algas addinol.ru kodulehel fotokonkurss. Konkursil osalemiseks tuleb Addinol RUSile saata pilte, kus on peal Addinol. Konkurss kestab kuni 26. oktoobrini. Kuna konkurss algas just näituse ajal, tegid paljud külastajad Addinoli messiboksi juures pilte. Konkursil osalejatele jagatakse kingitusi.
Nagu igal aastal, sõlmiti ka seekord hulganisti uusi kontakte erinevatest regioonidest pärinevate potentsiaalsete klientidega. Näiteks Peterburi regioonist saadi ca 50 ja Moskvast veelgi rohkem kontakte. Kontaktidega tegelevad edasi vastava piirkonna müügijuhid. Vaatamata mõju avaldanud majanduskriisile, võib kokkuvõttes öelda, et Addinol RUS jäi näitusega väga rahule. Tulemus oli hea ning töötajad olid kontaktide sõlmimisel uhkes ja silmatorkavas messiboksis edukad.