Addinol MM OÜ ärijuht Tiina Suija kommentaar 29. juulil Äripäevas ilmunud artiklile “Erinevate õlimarkide segamine toob riski.”
“Jutt, nagu oleks Addinoli õlidega 1990ndate alguses Eestis probleeme olnud ja võrdlus justkui puukoi söömisega on täiesti alusetud ja ei põhine ühelegi faktile,” sõnas Addinol MM OÜ ärijuht Tiina Suija peale Äripäevas 29. juulil ilmunud artiklile erinevate õlimarkide segamisest.

“Addinoli õlid on Eesti turul olnud juba 17 aastat ja pretensioone või probleeme nende õlidega meil ette tulnud ei ole,” kinnitas Tiina Suija ja lisas juurde, et suur osa tollaseid kliente on tänaseni meie kliendid ja toodetega väga rahul. “Samuti on Addinoli meeskond nii Eestis kui Saksamaal sama, kes 90ndatel, nii et teame, mida räägime.”

“Arvatavasti eksitavad tarbijaid mõned kehvad konkurendid, kes ei suuda oma toodet müüa ilma teisi alusetult mustamata. Aga jäägu see nende südametunnistusele, ” viitas Suija kuulujuttude allikale ja lisas: ”Et edaspidi sarnaseid ebameeldivaid situatsioone ja kuulujutte vältida, on meiepoolne ettepanek: kui Addinoli toodete või teenuste suhtes esineb kellelgi pretensioone, siis palun informeerige meid sellest. Uskuge, me oleme selle eest Teile väga tänulikud, sest Addinoli eesmärk oli, on ja jääb olla parim nii kvaliteedi kui teenuse osutamise osas. Seda tõestab ka meie jätkuvalt suurim turuosa Eestis – järelikult on kliendid nii toote kvaliteedi, teenuse kui ka hinna-kvaliteedi suhtega rahul. “

Tiina Suija soovitab parima variandina erinevate määrdeõlide kvaliteedi kontrollimiseks ja võrdlemiseks tellida õlianalüüs sõltumatust õlilaborist, mida Addinol igal võimalusel aegade algusest oma klientidele ka soovitanud ja praktikas kasutanud on.