Curaçao kuulub Kariibi meres asuvate Hollandi Antillide tuulealuste saarte hulka. Nii öösel kui päeval puhub seal tuul keskmise kiirusega 9,5 m/s. Esmapilgul on need kohaliku käitaja Delta Caribbean N.V. tuulikute jaoks lausa ideaalsed tingimused. Sellele vaatamata tekkisid reduktorite hammasrataste hammaste tööpindadele raskekujulised kahjustused. Õhu kõrge soolasisaldus koormas küll masinaid, kuid probleemide põhjustajaks oli peaasjalikult siiani kasutatud transmissiooniõli. Õli ei tulnud oma ülesannetega lihtsalt toime. Tagajärjeks olid ekstreemsed kahjustused hammaste tööpindadel, vaht ja mudataoline sete. Kalifornia kõrbes tegutseva Hollandi energiafirma soovitusel, kes kasutab oma turbiinides edukalt ADDINOL Eco Gear 460 S õli, vahetas Delta Caribbean 2008. aasta detsembris senikasutatud reduktoriõli ADDINOL Eco Gear 320 S vastu välja, et tagada tuulikute edaspidine töö.

Alates 2005. aastast toodavad üle kümne NedWind 46/3/500 tüüpi tuuliku Curaçao saare jaoks energiat. Nende maksimaalne tootmisvõimsus on kõigil 500 kW. Tegelik saavutatav  tootmisvõimsus on päevas keskmiselt 330,7 kW. Tuul puhub enamasti kiirusega 9,5 m/s. Ainult aasta teises pooles, kui orkaanid muutuvad aktiivseks, võib esineda suuremaid kõikumisi. Tuulikute koormus ei ole erakordselt suur. Õhutemperatuur jääb umbes 31 ja 33 °C vahele, gondli sisemuses on temperatuur umbes 45–50 °C. Transmissiooniõli temperatuur on püsivalt 61 ja 64 °C vahel. Süsteeme jahutatakse õhuga. Õhus leiduval soolal on küll väga agressiivne mõju, kuid Põhjamere off-shore tuulikute koormus on oluliselt suurem.

Tuulikute töölerakendamisel 2005. aastal täideti reduktorid CLP 320 tööstustransmissiooniõliga. Alguses paistis kõik korras olevat, kuid siis tekkisid ekstreemsed raskused. Reduktoriõli hakkas tohutult vahutama. Kahe aasta pärast avastati mõnedes reduktorites mudataolist setet. Hammasrataste hammaste tööpindadel esinesid kontaktväsimusjäljed ning murenemise tagajärjel tekkisid lõpuks suuremad teravaservalised süvendid. Tuulepargi hooldajad küsisid nõu Hollandi energiakontserni kolleegidelt Kalifornias. Otsustav nõuanne tuli hooldusosakonnalt, kes vastutab Kalifornias käitatavate tuulikute probleemivaba töö eest ning kasutab juba aastaid edukalt ADDINOL Eco Gear 460 S õli. Nad aitasid Delta Caribbeanil kontakteeruda Addinol Lube Oil GmbH-ga Saksamaal. Pärast põhjalikku kogemuste vahetamist Addinol Lube Oil GmbH nõustajatega saadeti laevaga 16 vaati ADDINOL Eco Gear 320 S reduktoriõli Curaçao saarele. Alates Delta Caribbean tuulikute üleminekust uuele õlile hoolitseb ADDINOL Eco Gear 320 S reduktorite optimaalse määrimise eest ja on hakanud tasandama hammaste kahjustatud hõõrdepindu.