Description

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE KASUTUSVÕIMALUSED:
• Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE on ette nähtud kasutamiseks tarbesõidukite Euro 3, Euro 4, Euro 5 ja Euro 6 diiselmootorites, mis on varustatud heitgaasi järeltöötlussüsteemidega ja esitavad mootoriõlidele ülikõrgeid määrimistehnilisi ja ökoloogilisi nõudeid.
• Esimese kõrgtehnoloogilise low SAPS diiselmootoriõlina (HTDEO) sobib iseäranis hästi kasutamiseks tänapäevaste heitgaasi järeltöötlussüsteemidega varustatud raskeveoautodes ja bussides.
• Sobib kasutamiseks maa- (CNG) ja/või vedelgaasiga (LPG) töötavates sõidukimootorites.
• Sobib suurepäraselt transportettevõtetele, kus kütusena kasutatakse valdavalt maagaasi.

Lisaks soovitatakse mootoriõlid Extra Truck MD 1049 LE Scania Low Ash ettekirjutuse puhul.
Euro 5 ja Euro 6 mootorite puhul järgige kindlasti sõidukitootja ettekirjutusi!

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE SPETSIFIKATSIOONID:
Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE täidab ja ületab rahvusvahelisi spetsifikatsioone:
• ACEA E6/E7
• API CI-4
• JASO DH-2

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE omab litsentse:
• MB-litsents 228.51
• MAN M 3477
• MAN M 3271-1 (mobiilsed gaasimootorid)
• Renault RLD-2
• MTU õlikategooria 3.1
• Deutz DQC IV-10 LA
• Volvo VDS-3
• MACK EO-N

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE täidab nõudeid:
• CAT ECF-1-a
• DAF HP 2
• Fiat-Iveco
• MB 226.9
• Volvo CNG
• teised tarbesõidukitootjad

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE OMADUSED:
• Low SAPS õli:
– manuste väike tuhasisaldus
– vähem fosforit ja väävlit
• Parem pesemisvõime
• Parendatud hõõrdumisomadused
• Suurepärane voolavus madalatel temperatuuridel
• Vananemiskindlus ja nihkepinge stabiilsus
• Väike aurustumiskadu.

Mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE EELISED TARBIJALE:
• Tahmafiltri (DPF) pikem tööiga
• Mootori ja heitgaasi järeltöötlussüsteemide pikk tööiga – keskkonnasäästlikkus tänu väiksele heitgaasi hulgale
• Sobib gaasimootoriga sõidukitele
• Mootori laitmatu puhtus
• Väiksem kütusekulu
• Väga hea külmkäivitus ja mootori soojenemine, ka madalatel välistemperatuuridel
• Väga hea määrimisvõime kõikides töötingimustes, mis säilib ka pikimate õlivahetusvälpade rakendamisel
• Õlikulu vähenemine kuni 30% ulatuses