Addinol Eesti sõlmis pikaajalise koostöölepingu MAN veoautode esindajaga Eestis, mille alusel hakatakse MANi teenindustes kasutama Addinoli õlisid. Addinol ja MAN teevad koostööd ka Saksamaal, Serbias, Rumeenias, Eesti kaudu võib ühistegevus laieneda ühtlasi Venemaale, Lätisse, Ukrainasse ja teistesse Ida-Euroopa maadesse.
„MANi puhul on tegemist usaldusväärse ja kaaluka koostööpartneriga,“ ütles Addinol Eesti ärijuht Tiina Suija. „Omalt poolt pakume kaasaegseid ja keskkonnasõbralikke määrdeaineid, mis täielikult vastavad MANi rangetele nõuetele. Samuti on meil Saksa emafirma näol tugev seljatagune, et tagada igakülgne klienditugi ja tulla välja innovaatiliste lahendustega. Addinol teab kindlalt oma visiooni ja missiooni ning on tugev õliekspert. Kuna Addinol Eestil on tütarettevõtted Lätis, Ukrainas, Venemaal ja mujal Ida-Euroopas, suudame pakkuda head koostööd ka nendes riikides. Ise ostsime omale esimese MAN veoauto 1996. aastal, täna veavad meie õli kindlalt kohale juba kaks MAN veoautot.”
„MAN teeb Addinoliga koostööd paljudes erinevates maades,“ lisas MANi Eesti esindaja Keil M.A. juhataja Margus Mängel. „Addinoli õlidel on MANi poolt nõutavad litsentsid, mis on meie poolt esmaseks koostöö tekkimise aluseks. Addinol on Eestis kahtlemata üks tugevamini esindatud õlifirmasid, kelle teenuseid kasutasid juba enne meie koostöölepingu sõlmimist mitmed MAN veoautosid omavad transpordifirmad. Veokitootjad on läinud seda teed, et veokeid kasutavate firmade kulude kokkuhoiuks on õlivahetusintervallid muutunud järjest pikemaks. Karmimaks muutuvate heitegaasinormide täitmiseks kasutatakse järjest keerulisemat mootoritehnoloogiat. See kehtib ka alates 2007. aasta septembrist tootmises oleva ja värskelt Truck of the Year 2008 tiitli võitnud MAN TGX-TGS veokiseeria kohta. Pikemad õlivahetusintervallid ja keerulisem mootoritehnoloogia omakorda nõuavad õlivahetusintervallidest täpsemat kinnipidamist, kuid ka järjest kvaliteetsemaid õlisid. Loodame, et head tootjatehase tuge omav Addinoli esindus suudab siin meie soove paremini täita.”
Addinol Eesti müügijuhi Andre Tammuri sõnul on veoautod reeglina väga kallid ja ettevõtted soetavad nad pikemaks ajaperioodiks. „Seepärast on eriliselt oluline vältida mootori kulumist ja masinate enneaegset vananemist,“ märkis Andre Tammur. „Tegemist on suurte investeeringutega ja et veoauto teeniks omanikku kaua, tuleb teda määrida õigete õlidega. Oma rolli mängib ka hooldusperioodi pikkus, mis Addinoli kaasaegsete määrdeainete puhul on viidud maksimumini ja tagab sõidukiomanikele muretud ja tüütute katkestusteta tööperioodid.“