Kirjeldus

Diiselmootoriõli Professional 1540 E8/E11 KASUTUSVÕIMALUSED:
Ette nähtud veokite, ehitus- ja põllutöömasinate suure koormuse all töötavatele turbodiiselmootoritele, mis on varustatud heitgaasi järeltöötlussüsteemidega, nagu tahmafiltriga (DPF) või Ad Blue’d kasutava valikulise katalüüsreduktsiooni (SCR) tehnoloogiaga, ja heitgaasi tagastussüsteemidega (EGR).

Diiselmootoriõli Professional 1540 E8/E11 SPETSIFIKATSIOON / LITSENTSID:
Professional 1540 E8/E11 täidab ja ületab rahvusvahelisi spetsifikatsioone:
• ACEA E8, E11 (k.a E6, E7, E9)
• API CK-4

Diiselmootoriõli ADDINOL Professional 1540 E8/E11 omab litsentse:
• Caterpillar ECF-3
• Deutz DQC III-18 LA
• Mack EOS-4.5
• MB 228.31
• Renault VI RLD-3
• Volvo VDS-4.5 (ületab VDS-4/-3/-2 nõudeid)

Täidab nõudeid:
• Case New Holland CNH MAT 3571/3521
• Caterpillar ECF-2/-1-a
• Cummins CES 20086/20081
• DAF (OEM-i kohaselt ACEA E6)
• Detroit Diesel DDC 93K222
• IVECO (OEM-i kohaselt ACEA E6)
• JASO DH-2
• John Deere JDQ 78x/78A*
*max 500 töötundi üksnes kütuste puhul, mille
väävlisisaldus on <10 ppm
• MAN M 3775/ 3575/ 3275
• MTU 2.1

OMADUSED:
• Väga hea korrosiooni- ja kulumiskaitse
• Õlist tingitud heitmete ja kübemete vähesus
Mid SAPS õli
• Parendatud hõõrdumisvastased omadused
• Lai kasutatavus ja universaalsus
• Suurepärane vananemiskindlus ja nihkepinge stabiilsus

EELISED TARBIJALE:
• Mootori pikk tööiga
• Keskkonnasäästlik tänu vähestele heitmetele
• Heitgaasi järeltöötlussüsteemide pikk tööiga
• Mootori suurepärane puhtus
• Väiksem kütusekulu
• Vähem vajaminevaid õlimarke (vastavalt OEM-ide ettekirjutustele)
• Väga hea määrimisvõime kõikides töötingimustes, mis säilib ka pikimate õlivahetusvälpade korral